Estetik, çekici bir popo vücut hatlarını  ve bacakları arka ve yan görüntüde en önemli tamamlayıcı öğedir.  Ön arka bakışta yanlardan taşmayan,yan bakışta karın kavisi ile uyumlu olarak hafif dış ve yukarı kavisli popo görüntüsü ideal estetik popo olarak tanımlanabilir .

Popo Estetiği Hedefleri Nelerdir?

Bu görüntüye ulaşmak için Fatshaping ile yağ fazlalıkları, eksiklikleri, asimetriler giderilerek şekillendirme yapılabilir.  Yeterince yağ dokusu olmayan durumlarda popo protezleriyle istenen popo şekline ulaşılabilmektedir. Cilt ve doku sarkması olan hastalarda ise karın germe işlemine benzer şekilde fazla ve sarkmış olan dokunun alınması amacıyla germe işlemi de yapılabilmektedir.Hastaların popo estetiği operasyonları ile alınan sonuçlarının kalıcı olması için için kilolarına dikkat etmeleri ve düzenli spor  yapmaları önemlidir.

Popo Estetiği Nedir?

Özellikle, obezite ameliyatlarından sonra çok fazla kilo vermiş veya yaşlılık nedeniyle dokuları sarkmış kişilerde Popo Dikleştirme operasyonu gerçekleştirilmektedir. Karın germe operasyonuna benzer şekilde, sarkmış doku ve cilt alanı kaldırılıp fazlalıklar çıkarılmaktadır.

[dynamichidden campaign "CF7_GET key='campaign'"]

Ameliyat Detayları

Popo Dikleştirme Ameliyatı Uygulanışı ve Operasyon Sonrası Süreç

Popo germe ameliyatı özellikle obezite operasyonları gibi çok fazla kilo verilmiş  ya da ileri yaş dolaysıyla  dokuları sarkmış  kişilerde uygulamaktayız. Karın germe ameliyatına benzer şekilde sarkmış olan  doku ve cilt çıkarılarak germe işlemi uygulanır.

AMELİYAT ÖNCESİ HAZIRLIK DÖNEMİ NASILDIR?

Ameliyattan en az 1 hafta önce aspirin ve diğer kan sulandırıcı ilaçların kesilmesi veya düzenlenmesi, vitaminler (e- vit gibi),bitkisel ürünler, yeşil çay,yeşil kahve ve bitki çaylarının içilmemesi, 24-48 saat öncesinden alkol alınmaması, sigara içiliyorsa 3 hafta öncesinde kesilmesi ve ameliyat sonrası nekahat(1 – 3 hafta) döneminde de kullanılmamaları gibi genel kurallar popo germe operasyonlarında da geçerlidir.

POPO GERME AMELİYAT VE SONRASI DÖNEM NASILDIR?

Popo germe operasyonları genel anestezi altında yapılmaktadır. Ortalama 2-4 saat kadar sürmektedir. Hastanede çoğunlukla 1 gün kalınmaktadır.Popo germe uygulamalarından sonra oturma sırasında dikkat edilmelidir. 10 gün sonra normal iş yaşantısına dönülebilir.Popo germe çok ağrılı bir operasyon değildir.Ağrı kesiciler ile rahatlıkla üstesinden gelinebilir.Hastalar ameliyat sonrasında oturmada hafif bir güçlük çekebilirler.  Altıncı haftaya kadar ağır egzersiz, özellikle koşu yapılmamalıdır.

Popo Dikleştirme Operasyonu Sonrası İz Kalır Mı?

Popo ameliyatlarında kesi  iç çamaşırı içinde gizli kalacak şekilde planlanmaktadır. Çoğunlukla izler zaman  içinde  belli, belirsiz hale gelir ve gizli izlerdir. Yine de yara iyileşmesi kişiye özeldir. Çok ender bazı hastalarda aşırı yara iyileşmesi (keloid, hipertrofık skar) olabilir.

Tedavi Planı

• Türkiye’de Kalma Süresi : 4 – 6 Gün
  • Hastanede Yatış Süreci   : 1 -2 Gün
  • Operasyon Tipi                : Genel Anestezi
  • Refakatçi                          : Hasta kendi bakımını yapabilir.
  • Ameliyat Süresi                : 2 – 3 Saat